مسائل خانواده و تربیت فرزند

- دانلود کتاب نسیم مهر؛ ج 1 تا 3 (تربیت فرزند)؛ حجةالاسلام دهنوی

شمیم وصال شمیم وصال | جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
آموزش مخصوص خانواده شمیم وصال - دانلود کتاب نسیم مهر؛ ج 1 تا 3 (تربیت فرزند)؛ حجةالاسلام دهنوی
پرسش و پاسخ تربیت کودک و نوجوان :

سال‏ها بود در پی مجالی بودم تا بتوانم مسائل و مشکلات تربیتی و روان شناختی کودکان و نوجوانان را به گونه‏ ای علمی و با خمیر مایه دینی ارائه کنم تا این که خدای بزرگ توفیق عنایت فرمود و در فروردین 1382 بحثی را در قالب پرسش و پاسخ تربیت کودک و نوجوان در شبکه‏ رادیویی معارف، صدای فضیلت آغاز کردم. جلد دوم کتاب از پرسش 114 و جلد سوم کتاب از پرسش 220 شروع می شود. برای پرهیز از تکرار بی مورد پاسخ ها، هر جا نیاز بوده، به ذکر آدرس پرسش اکتفا شده است، تا بر حجم کتاب افزوده نشود. مثلاً با آدرس (ر.ک: پرسش 19) به جواب پرسش شماره 19مراجعه کنید.

اَلحَمدُللهِ رَبّ العالَمین وَ العاقِبَةُ لِلمُتّقینَ حسین دهنوی؛

دانلود نرم افزار نسخه اندروید: 
دانلود جلد 1 و دانلود جلد 2 و دانلود جلد 3



  • شمیم وصال شمیم وصال

نظرات  (۲)

خداخیرتون بده...عااالیه‌
ان شاءالله توفیق روز افزون
خیلی ممنون بابت این کتاب مفید و با ارزش
از صمیم قلب براتون دعا میکنم که عاقبت به خیر بشید
زبان عاجز است برای تشکر از شما استاد گرامی و گردآورندگان این سایت
حتم دارم خداوند پاداش بزرگی برای شما درنظر داره
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی