مسائل خانواده و تربیت فرزند

سخنرانی بسیار کاربردی از دکتر حمید حبشی در رابطه با چگونگی ارتباط زن و مرد

شمیم وصال شمیم وصال | چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ق.ظ

 «همسفر تا بهشت» که یک جشن ازدواج دانشجویی در مشهد است که به همت آستان قدس رضوی و نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شده.

در این مراسم سخنران اصلی، دکتر حبشی (روان‌شناس) است که نکات بسیار بسیار بسیار بسیار مهمی را در مورد رفتار زن و شوهر نسبت به هم با بیانی شیرین و آمیخته با طنز (البته نه از آن طنزها که به لودگی شبیه باشد!) بیان می‌کنند که من حیفم آمد این سخنرانی را به مخاطبان آفتابگردان به خصوص آن‌ها که در شرف ازدواج هستند و یا به تازگی ازدواج کرده‌اند هدیه ندهم. البته برای زن و شوهرهایی که با هم کمی مشکلات رفتاری دارند هم می‌تواند حکم یک معجزه را داشته باشد.


http://img.aftab.cc/news/92/ezdevaj_psychology.jpg

با توجه به اینکه سخنرانی حدود ۲ ساعت است، در سه بخش آپلود کردم:

قسمت اول (۹ مگابایت) - قسمت دوم (۱۴ مگابایت) قسمت سوم (۴ مگابایت)

 نکات واقعاً مهمی بیان می‌شود که این روزها عامل بسیار از کدورت‌ها و طلاق‌های بین زن و شوهرهاست. ضمن اینکه به خصوص در قسمت سوم، یک دل سیر می‌خندید!! :)

موفق باشید؛
سید علی مرتضوی

نظرات  (۲)

  • ابراهیم گیل سمایی
  • با سلام و عرض ادب..

    بنده چند سال قبل فیلم تصویریش رو دیدم و به دوستان هم هدیه کردم.. الان چند وقتی هست که خیلی دنبالش بودم که اینجا توسط شما پیدا کردم.. و از شما بابت این لطف شما خیلی ممنون و تشکر رو دارم..

    خواهشی که دارم این هست که اگر فیلمش رو هم دارید ارسال بفرمایید.. 

  • ابراهیم گیل سمایی
  • با سلام و عرض ادب..

    بنده چند سال قبل فیلم تصویریش رو دیدم و به دوستان هم هدیه کردم.. الان چند وقتی هست که خیلی دنبالش بودم که اینجا توسط شما پیدا کردم.. و از شما بابت این لطف شما خیلی ممنون و تشکر رو دارم..

    خواهشی که دارم این هست که اگر فیلمش رو هم دارید ارسال بفرمایید.. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی